Чи працюють купони (вони ж “промо-коди)? Чи це просто “гроші на вітер”? Давайте перевіримо на реальному прикладі працюючого інтернет-магазину натуральної арахісової пасти MantEca.
Передмова
В грудні 2017 року ми запустили для них інтернет-магазин і поставили форму, котра збирає контакти (номер телефону та емейл) в обмін на знижку 50 гривень на першу покупку на сайті. Все автоматизовано: контакти автоматично додаються до бази підписників в сервісі MailerLite, записуються до файлу на Google Sheets та додатково зберігаються в базі сайту.
Новому підписнику на “електронку” приходить код купону та інструкція, що з ним робити. Все це відбувається автоматично за допомогою сервісу MailerLite. Коли покупець зробить замовлення з використанням купону, це побачить адміністратор магазину. Також ця інформація передається в Google Analytics.
Цифри
За 11 місяців було видано більше 200 купонів.
45% підписників використали купони.
11% зробили більше 1 покупки.
Купони дали 14% всього обороту (виручки) з врахуванням знижки, яку дає купон.
Клієнтська база зросла на 101%.
Що далі?
А далі – щоденна робота з клієнтами. Пам’ятаєте, що в нас залишилися 55% підписників, котрі отримали свій промо код, але так і не скористалися ним. Це потрібно виправляти.
Для початку, ми виділили з бази підписників тих, хто не робив покупок, але купон отримав. 23 жовтня ми написали їм листа з нагадуванням про купон. Результат не змусив на себе довго чекати. За 2 дні розсилку побачили 40 підписників. Шестеро з них, тобто 20% зробили свої покупки.
Наприкінці тижня ми знову проаналізуємо цю розсилку з керівництвом інтернет-магазину і зможемо зробити додаткову СМС-розсилку тим, хто не відкрив нашого попереднього листа.
Висновки
Для клієнтів, які ніколи у вас не купували, але зацікавлені в вашому, продукті промокоди допоможуть зробити найважчий перший крок. Ви, по суті, оплачуєте клієнту доставку незалежно від суми замовлення. Це підштовхує на покупку. Також одноразовий купон це не постійні знижки, до яких звикають покупці. Купони збільшують ваш оборот. Цей спосіб просування можна автоматизувати з допомогою власного інтернет-магазину.
В подальшому можна створювати промо-коди під сегмент покупця: залежно від улюблених категорій товарів, частоти покупок, географії, тощо. Якщо ви раніше не давали промо-коди, тоді варто спробувати і проаналізувати результати.
Залишилися запитання? Пишіть в коментарях під цим дописом.
Бажаєте собі інтернет-магазин, який допоможе аналізувати дані по відвідувачах і покупцях? Напишіть нам.