Як здобути лояльність клієнта за три кроки?

Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю Gary Vaynerchuk – Advice for Entrepreneurs In The Restaurant & Food Industry про маркетинг для кафе/ресторанів. Але гадаю в цьому є логіка і для інтернет-магазинів.

Після третього візиту імовірність наступного – 77%.

Суть методу проста – добитися трьох візитів в заклад. Є американське дослідження, яке говорить: якщо гість задоволений першим візитом в заклад – імовірність наступного візиту 42%. Після другого успішного візиту імовірність третього – 44%. Після третього візиту імовірність наступного – 77%.

Як цього добитися на практиці, пропонують наступним чином (для цього необхідно або самому керувати процесом, або добре навчити свій персонал):

1-й візит

Ви бачите нове обличчя. Гість замовив піцу. Підійшли, запитали враження. Якщо все чудово, кажете: “Приходьте наступного разу на стейк/курку/тощо”. Майже бевідмовно спрацює “купон” на знижку 40 грн. на цю страву.

2-й візит

Гість замовляє страву з купоном. Адміністратор розуміє, що це другий візит. Пропонує наступного разу спробувати фантастичний десерт і купон на безкоштовну каву.

Хто не прийде втретє? Та майже всі прийдуть.

Це лише один з варіантів підвищення лояльності. Самі по собі картки на знижки чи акції нічого не варті, якщо в цей процес не буде залучено весь персонал.

Сайт також допоможе вам ідентифікувати повторних відвідувачів, давати індивідуальні знижки.

А як вистимулюєте повторні візити/покупки? Пишіть в коментарях

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *