Як додати “робочу” поштову скриньку до вашого Gmail-акаунту?

Отже у вас з’явився корпоративний емейл, наприклад, shop@company.com, але так зручно отримувати пошту на свій Gmail. Давайте налаштуємо ваш “джимейл” на отримання пошти з іншого акаунту.

1. Переходимо на сторінку налаштувань вашого Gmail:

2. Переходимо на вкладку Облікові записи та імпорт (Accounts and Import). В розділі Отримати пошту (Receive mail as) натискаємо на Додати обліковий запис (Add another email account):

3. У вивливаючому вікні пишемо Назву (Name) – назву магазину або ваше ім’я, хоча назва магазину буде більш доцільною. І прописуємо пошту магазину в полі Емейл (Email Adress).

4. Наступний крок це налаштування сервера вхідної пошти (отримання): використовуйте безпечне з’єднання SSL та порт 995.
POP3 Server – назва вашого поштового сервера, username – це пошта, яку підключаєте. Пароль той, який ви зробили самі або, якщо ваш сайт від morkva.co.ua – який згенерував для вас менеджер.

 

5. Наступним кроком буде верифікація емейлу – Гугл перевірить, чи дійсно ви є власником і маєте до нього доступ. Вам надійде код, який потрібно буде ввести у тому ж таки вікні. Код можна побачити, увійшовши в ваг акаунт через веб-інтерфейс. Або його підготує вам ваш менеджер Моркви.

 

На фінальному кроці вас спитають, чи бажаєте також надсилати пошту (а чому б ні?). Проходите всі ті самі кроки, тільки на етапі налаштування SMTP сервера використовуйте безпечне з’єднання SSL та порт 465.

Зверніть увагу, що безкоштовна версія Gmail перевіряє сторонні поштові скриньки з інтервалом +- 1 година.