Початок нового місяця, це, в першу чергу, можливість проаналізувати попередній. Для того, аби дати відповідь на питання:
- Чи збільшується кількість відвідувачів на сайт?
- Чи почали більше купувати?
- Який середній чек?
- Звідки приходять покупці?
- Чи купують одразу чи їм потрібно більше часу?
- В які дні купують краще?
Щоб знайти відповіді на ці питання потрібно:
- налаштувати код відстеження Google Analytics,
- відфільтрувати дані аналітики і перетворити їх у дані для прийняття рішень.
Останній пункт особливо важливий, оскільки Google Analytics по замовчуванню пропонує нам набір даних, який складається з 513 параметрів. Ці дані легко перетворити на звіт використовуючи Google Data Studio. Це відносно новий інструмент. В ньому можна аналізувати як дані з Гул Аналітики, так і з Google Ads (Adwords), Facebook, дані по замовленнях та покупцях з вашого сайту на WordPress/Woocommerce чи будь якої іншої бази даних.
Такий звіт є динамічним (він оновлюється в режимі реального часу) та інтерактивним (можна аналізувати довільні проміжки часу, а не лише місяці).
Ось приклад звіту, який можна зробити у Google Data Studio. Для зручності наших клієнтів, ми додаємо пояснення до кожної метрики і рекомендації, як можна використати цю інформацію для розвитку свого бізнесу.
З 1 листопада такий звіт входить в підписку (щомісячне обслуговування). Набір базових параметрів ще остаточно не затверджений і буде розширений. Ми також слідкуватимемо за змінами і оновленнями в Google Ananlytics i Google Data Studio щоб цей звіт не “зламався”.
Хочете і собі такий звіт? Напишіть мені. Контакти тут
Якщо вас цікавить така аналітика для вже існуючого сайту – можемо обговорити.
Читайте також...
Важливе оновлення плагіна Shipping for Nova Poshta Pro 1.9.0
Це велике оновлення, яке повинно виправити дуже багато помилок, що [...]
Чи варто інвестувати у створення сайту якщо є Фейсбук та Інстаграм
Ми проаналізували сайти наших клієнтів за 1 півріччя 2019 року [...]
1 Comment
Аналізуємо свій бізнес. Базові показники
Початок нового місяця, це, в першу чергу, можливість проаналізувати попередній. [...]
Чи потрібні інтернет-магазину промо-коди?
Чи працюють купони (вони ж “промо-коди)? Чи це просто “гроші [...]
Участь у ярмарку. Вигода для бізнесу чи модна тусовка?
Зараз набрали популярності тематичні ярмарки: органічної продукції, крафтової продукції, хенд-мейд, [...]
5 маловідомих розширень, які пришвидшать роботу сайту
Якщо сторінка вантажиться більше 2-х секунд – її можуть закрити [...]
Як здобути лояльність клієнта за три кроки?
Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю [...]
Сайт чи Фейсбук. Де продавати малому бізнесу
Відчуваю як 9/10 читачів кажуть: “Ну-ну. Веб-студія буде порівнювати сайти [...]