Покупець пішов. Але обіцяв повернутися

Привіт. Якось пише мені Марта Федорів з компанії “СВОЇМ” з дуже логічним запитаням: “А ми можемо знати коли відвідувач додає товари в кошик, але не оформляє замовлення?” І я почав вивчати це явище. “Я не знайшов жодних даних про деталі дослідження по Cart Abandonment (покинуті кошики): Які сайти заміряли? Яка їх аудиторія? Коли це вимірювалося? […]

2 простих способи не втрачати клієнтів поки сайт на підході

Більшість виробників розуміє що сайт потрібен. Дехто навіть купує домен і гордо роміщує його на ФБ. Не працюючий. Що в цей час думає виробник? Так, нехай собі всі запишуть сайт, і прийдуть коли він буде готовий. Що думає покупець? Нащо було показувати сайт, якщо його по факту нема. Не куплю. На мою думку виробники применшують […]

Поширюємо посилання на свій сайт у Фейсбук правильно

Ми часто ділимося посиланням на свій сайт у Фейсбуці: в переписках, на сторінці, в коментарях. Навіть не так: якщо у нас є сайт – ми хочемо “шерити” посилання на нього завжди. Так от, у Фейсбук є одна фішка: якщо писати назву сайту (домен) без www – посилання не буде активним. Ось як це зробив Боїм: […]

Як швидко генерувати накладні Нової Пошти?

Коли ви тільки починаєте продавати онлайн, ви не сильно замислюєтеся над оптимізацією часу. 1-2 замовлення в день які потрібно відправити Новою Поштою не складають проблеми для інших задач бізнесу. Можна оформити замовлення вже на відділенні, або в особистому кабінеті клієнта на сайті Нової Пошти. Але часто ми відправляємо замовлення після 16:00, з думкою “а раптом […]

Мітки для товарів на вашому інтернет-магазині

Дуже часто асортимент сайту розширюється, і навіть ваш клієнт не завжди купуватиме весь асортимент. Особливо якщо ви виробник їжі. Чому? Все просто. Наприклад я купую сир у фермера. В нього лише один твердий сир в асортименті. Я куштував на ярмарку, мені сподобалося. Купую далі. Але фермер розвивається, шукає нові рецепти і прийоми. І ось у […]