Як продавати ваговий товар через інтернет-магазин?

продавати сир ковбасу через сайт

Як же продавати сир, м’ясо, крупи через інтернет? Можна домовлятися з покупцями як в магазині: Продавець: скільки вам? Покупець: 150-200 грам. Продавець: вийшло 237, підходить? Покупець: так, підійде. Найпростіший і найефективніший спосіб на сьогодні – перевести товар в “поштучний”. Наприклад сир чи м’ясо можна наперед порізати, запакувати і зважити. І розмістити в себе на сайті. […]

Рано чи пізно ваш сайт зламають. Що робити?

Коли на сайті в коментарях з’являється перший спам (реклама МЛМ, або віагри) – мимоволі задумуєшся над питанням безпеки. Ніби вже замовлення почалися, а що як сайт «зламають»? Як можна вберегтися? В далекому 2013 проводили дослідження – 70% сайтів на WordPress мали критичні вразливості. Вже у 2017 підрахували, що кожної хвилини відбувається в середньому 91,000 атак […]

Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити […]

З ключові Цілі для онлайн-магазину

конверсії для інтернет магазина

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати: Покупки Дзвінки Підписки Відслідковуємо покупки З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо. Відслідковуємо дзвінки З цим трохи складніше. Можна піти […]

Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик. […]