Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик. […]

Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу філософію і розуміє цінність вашого продукту), то причин об’єктивно може бути безліч. Хтось буде чекати можливості спершу покуштувати продукт, а вже потім, наступну покупку, з радістю зроблять онлайн. Сам такий. Але є проблема – людська пам’ять. По собі знаю (і […]

Коли сайт справді “заточений” під мобільні пристрої

От ми пишемо, що робимо інтернет-магазини, оптимізовані під мобільні пристрої. Ви скажете: “всі так кажуть!”. І будете праві. Тільки ми ще можемо показати. В одного з наших клієнтів покупці з мобільних пристроїв роблять 65,17% від загальної виручки. Це майже як принцип Парето. Налаштовуйте аналітику і знайте про свого покупця більше.

CAC, середній чек і LTV – що це таке і навіщо воно крафтовому виробнику?

Незважаючи на розмір вашого бізнесу (робите ви його самостійно, сім’єю чи з двома-трьома працівниками) він функціонує завдяки клієнтам. В ідеалі – постійним клієнтам. Сьогодні не достатньо знати свого клієнта в обличчя. Потрібно знати про нього все! Відповіді на які питання ми хочемо отримати: Чи окупиться участь у виставці/ярмарку? Чи окупиться реклама в Фейсбук? Чи окупиться будь-який […]

Як фермеру заробляти на своєму сайті?

Це Віктор Чіркін на фото. Якщо ви про нього ще не знаєте, то він фермер з с. Ставище, Київської області. Варить сир, пече хліб, активно веде свій інстаграм. А ще, у Віктора є свій інтернет-магазин. Вже 8 місяців. За цей час він отримав 130 клієнтів, і це лише онлайн. 48 клієнтів зробили повторну покупку. 10 […]