Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити…

З ключові Цілі для онлайн-магазину

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати: Покупки Дзвінки Підписки Відслідковуємо покупки З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо. Відслідковуємо дзвінки З цим трохи складніше. Можна піти…

Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик….

Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу філософію і розуміє цінність вашого продукту), то причин об’єктивно може бути безліч. Хтось буде чекати можливості спершу покуштувати продукт, а вже потім, наступну покупку, з радістю зроблять онлайн. Сам такий. Але є проблема – людська пам’ять. По собі знаю (і…

Коли сайт справді “заточений” під мобільні пристрої

От ми пишемо, що робимо інтернет-магазини, оптимізовані під мобільні пристрої. Ви скажете: “всі так кажуть!”. І будете праві. Тільки ми ще можемо показати. В одного з наших клієнтів покупці з мобільних пристроїв роблять 65,17% від загальної виручки. Це майже як принцип Парето. Налаштовуйте аналітику і знайте про свого покупця більше.