Чи варто інвестувати у створення сайту якщо є Фейсбук та Інстаграм

Ми проаналізували сайти наших клієнтів за 1 півріччя 2019 року щоб зрозуміти чи дійсно ми робимо корисну роботу і чи взагалі сайти актуальні в еру месенджерів, інстаграмів і сторіс. Вйо до цифр.

Для наглядного аналізу ми обрали сім сайтів, з найбільшою активністю. Бо ж мати сайт – пів справи, з ним ще потрібно працювати так, щоб були продажі.

в соцмережах є люди, які хочуть бачити ваш сайт і купити саме там! Адже часто потенційні покупці  використовують соцмережі для отримання інформації та щоб зрозуміти довіряти бренду чи ні. А от купувати зручніше в структурованому місці.

 

Як швидко покупці приймають рішення про покупку?

Варто розуміти, що не одразу після попадання на сайт здійснюється покупка. Потенційний покупець може відволіктися, зберегти ваш сайт в закладках, залишити вкладку відкритою до завтра. Тому не варто розчаровуватися, що одразу не купили. Статистика показує, що люди вертаються на наступний чи навіть через декілька днів.

 

Приймають рішення про покупку
В той же деньНаступного дня і більше
Сайт 171%29%
Сайт 260%40%
Сайт 370%30%
Сайт 470%30%
Сайт 570%30%
Сайт 676%24%
Сайт 741%59%

 

 

Спостереження 1: Від 40% до 76% покупок відбуваються в той же день, як покупці перейшли на ваш сайт.  Тому що на сайт (інтернет-магазин) переходять з чітким бажанням купити.

І відкрити ваш сайт у вкладці браузера дає більше шансів на покупку ніж коли вас просто побачать у стрічці Фейсбук.

А от чому не всі купують одразу? Причин може бути безліч, від банального “зарплата через тиждень” до раціонального “я ще те що в холодильнику не доїв/допив”.

 

Який “шлях” до покупки?

Якщо покупець знає вас, ваш бренд, і відповідно – сайт, то все просто: зайшов і купив. Але переважно перед покупкою заходять двічі. Не знаю з чим це пов’язано, може гаманець не взяли з дому, може протагом дня радяться з домашніми, який сир/ковбасу/пиво замовити?

На другому місці – знайти ваш товар у пошуку Google, а потім перейти на сайт і купити. При чому після пошуку, на сайт заходять двічі. Мабуть знайомляться з асортиментом, а вже потім повертаються за покупками.

На третьому місці – побачили в соцмережах і перейшли на сайт.

В Google Analytics також можна побачити яку рекламу побачив покупець в процесі покупки (якщо ви ведете рекламну кампанію, пошукову чи медійну).

 

“Шлях” відвідувача до покупки
1 місце2 місце3 місце
Сайт 1Пошук > сайтСайт > сайтСоцмережі > сайт
Сайт 2Сайт > сайтПошук > сайтСоцмережі > сайт
Сайт 3Пошук > сайтПошук > сайт > сайтСайт > сайт
Сайт 4Сайт > сайтПошук > сайтСоцмережі > сайт
Сайт 5Сайт > сайтСоцмережі > сайтПошук > сайт
Сайт 6Пошук > сайтПошук > сайт > сайтРеклама > сайт
Сайт 7Соцмережі > сайтСайт > сайтПошук > сайт

 

Спостереження 2: Покупці на сайт частіше переходять з органічного пошуку (наприклад Google) тому що ваш сайт гарно проіндексований (не дякуйте, це наша робота). На другому місці це прямий перехід на сайт і лише на третьому місці переходи з соцмереж. І так, в соцмережах є люди, які хочуть бачити ваш сайт і купити саме там! Адже часто потенційні покупці  використовують соцмережі для отримання інформації та щоб зрозуміти довіряти бренду чи ні. А от купувати зручніше в структурованому місці.

 

Кількість взаємодій до покупки

Дуже цікаво, що лише 50-60% покупців прийшли і купили. Решта – будуть заходити до вас на сайт 2 і більше разів перш ніж зроблять замовлення.

Поки вони вагаються, конкуренти можуть їх переманити.

 

Кількість взаємодій з сайтом до покупки
123+
Сайт 155%18%27%
Сайт 252%14%34%
Сайт 353%21%26%
Сайт 461%16%23%
Сайт 557%17%26%
Сайт 656%22%22%
Сайт 733%16%51%

 

Чому так?

Продаж через сайт і через соцмережі можна порівняти як продаж в супермаркеті і на ярмарку: в супермаркет ходить один тип людей, на ярмарки інший.

В супермаркеті я йду і кладу в кошик те, що я сам вирішив купити. Мені не потрібні консультації чи спілкування, я хочу це зробити швидко. Зайшов, вибрав, купив. То на ярмарку зовсім інша справа – я скуштую, поговорю з виробником, гарно проведу час.

 

Чи можна обійтися лише сайтом чи лише соцмережами?

На щастя чи на жаль, але потрібно розвивати обидва напрямки, тому що це способи продажу різним людям. Окрім того, соцмережі частіше використовують для того, щоб перевірити вашу компетенцію та виробити довіру до вас, слідкувати за новинками та акціями. Сайт же – зручний магазин з гарно розставленими товарами на полицях, завжди знаєш в якому відділі що шукати.

Читайте також...

One thought on “Чи варто інвестувати у створення сайту якщо є Фейсбук та Інстаграм

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *