Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю Gary Vaynerchuk – Advice for Entrepreneurs In The Restaurant & Food Industry про маркетинг для кафе/ресторанів. Але гадаю в цьому є логіка і для інтернет-магазинів.
Після третього візиту імовірність наступного – 77%.
Суть методу проста – добитися трьох візитів в заклад. Є американське дослідження, яке говорить: якщо гість задоволений першим візитом в заклад – імовірність наступного візиту 42%. Після другого успішного візиту імовірність третього – 44%. Після третього візиту імовірність наступного – 77%.
Як цього добитися на практиці, пропонують наступним чином (для цього необхідно або самому керувати процесом, або добре навчити свій персонал):
1-й візит
Ви бачите нове обличчя. Гість замовив піцу. Підійшли, запитали враження. Якщо все чудово, кажете: “Приходьте наступного разу на стейк/курку/тощо”. Майже бевідмовно спрацює “купон” на знижку 40 грн. на цю страву.
2-й візит
Гість замовляє страву з купоном. Адміністратор розуміє, що це другий візит. Пропонує наступного разу спробувати фантастичний десерт і купон на безкоштовну каву.
Хто не прийде втретє? Та майже всі прийдуть.
Це лише один з варіантів підвищення лояльності. Самі по собі картки на знижки чи акції нічого не варті, якщо в цей процес не буде залучено весь персонал.
Сайт також допоможе вам ідентифікувати повторних відвідувачів, давати індивідуальні знижки.
А як вистимулюєте повторні візити/покупки? Пишіть в коментарях
Читайте також...
Важливе оновлення плагіна Shipping for Nova Poshta Pro 1.9.0
Це велике оновлення, яке повинно виправити дуже багато помилок, що [...]
Чи варто інвестувати у створення сайту якщо є Фейсбук та Інстаграм
Ми проаналізували сайти наших клієнтів за 1 півріччя 2019 року [...]
1 Comment
Аналізуємо свій бізнес. Базові показники
Початок нового місяця, це, в першу чергу, можливість проаналізувати попередній. [...]
Чи потрібні інтернет-магазину промо-коди?
Чи працюють купони (вони ж “промо-коди)? Чи це просто “гроші [...]
Участь у ярмарку. Вигода для бізнесу чи модна тусовка?
Зараз набрали популярності тематичні ярмарки: органічної продукції, крафтової продукції, хенд-мейд, [...]
5 маловідомих розширень, які пришвидшать роботу сайту
Якщо сторінка вантажиться більше 2-х секунд – її можуть закрити [...]
Як здобути лояльність клієнта за три кроки?
Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю [...]
Сайт чи Фейсбук. Де продавати малому бізнесу
Відчуваю як 9/10 читачів кажуть: “Ну-ну. Веб-студія буде порівнювати сайти [...]