Підвищуємо лояльність клієнтів та частоту покупок

Ви вже напевно маєте свій чудовий продукт і розумієте, що виготовити – лише половина роботи. Треба ще свій продукт правильно подати і продати. Сьогодні поговоримо про систему лояльності для вашого інтернет-магазину.

У вас вже мабуть є з десяток карток лояльності від ресторанів, кафе, заправок, магазинів одягу чи сантехніки. Бізнес вже давно зрозумів, що давати знижку це те саме, що “топити” власну справу. Особливо “боляче” малому бізнесу.

Ось вам реальний приклад: Боїм.Гастромандри (інтернет-магазин крафтових соусів та спецій) за кожні 20 гривень нараховує покупцю 1 Гастромилю. Також зараз в пана Боїма діє акція – 25 Гастромиль кожному, хто зареєструється до 8 липня.

Гастромилі від БОЇМ.Гастромандри

Менш ніж за тиждень, акція залучила для проекту близько 40 лідів. Дуже добрий результат для продуктового стартапу.

Що зробить пан Боїм щоб стимулювати повторні покупки?

  1. Встановить “термін придатності” бонусів,
  2. Перед закінченням терміну дії бонусів надсилатиме автоматичне повідомлення, з пропозицією використати бонуси.
Олександр Чернологов
Тут питання навіть не в тому щоб втримати клієнта, а винагороджувати за прихильність, розвивати двосторонні стосунки.
Олександр Чернологов / БОЇМ.Гастромандри

Що можете робити ви?

  1. Встановити власний курс обміну грошей за покупки на бонуси,
  2. Встановити додаткові бонуси за реєстрацію, відгуки,
  3. Встановити додаткові бонуси за кількість покупок, за кількість витрачених коштів,
  4. Встановити мінімальну кількість бонусів на рахунку для купівлі за бонуси.

Бонусні системи базуються на простому правилі: працювати з існуючим клієнтом значно дешевше, ніж шукати нового.

Інтернет-магазин БОЇМ.Гастромандри працює на Woocommerce. Плагін системи лояльності – YITH Points and Rewards Preminum.

Лояльних клієнтів вашому бізнесу!

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *