Зміст
З чого почати:
- Оформіть рахунок для ФОП в своєму кабінеті в Монобанку.
- Подайте заявку через підтримку Монобанку на отримання ключа АРІ.
- Для тесту, скористайтеся тестовим ключем АРІ звідси: https://api.monobank.ua/
- Активуйте потрібний спосіб оплати в налаштуваннях WooCommerce – Налаштування – Оплата.
- Не забудьте перейти на “бойовий” ключ АРІ після успішних тестів.
Еквайринг
Плагін підтримує як звичайні покупки, так і регулярні платежі (підписки).
Налаштування еквайрингу:
Режим тестування
В плагіні є два режими для тестування: глобально для всіх, та лише для залогованих адміністраторів. В другому випадку ви можете тестувати оплати окремо від покупців.
Отримати тестовий ключ АРІ можна тут.
Як працює повернення на сторінку подяки
MonoCheckout
Послугу Моно Чекаут потрібно активувати для свого сайту окремо в підтримки Моно.
Як це працює
Кнопка “Оформити через MonoCheckout” працює по аналогії з “Купити в 1 клік” і може працювати на сторінці товару, в міні кошику, на сторінці Кошик та Чекаут.
Після натискання на кнопку покупця редіректимо на сайт Моно, де його авторизують (якщо це вперше) і де покупець обере спосіб доставки.
На вересень 2024 доступні такі способи доставки (налаштовуються в кабінеті Моно Чекаут):
- Нова Пошта до відділення
- Нова Пошта до поштомату
- Нова Пошта на адресу
- Самовивіз з магазину
Після першого кліку по кнопці, ми ще немає даних про покупця, тому плагін створить порожнє замовлення, в якому буде лише перелік товарів, які передані в Mono Checkout. Ось так це виглядатиме у вас на сторінці Замовлення:
А ось так виглядатиме статус замовлення, якщо покупець не завершив покупу на стороні Моно (даних покупця немає):
Ви можете в будь який момент вручну перевірити статус замовлення.
Наприклад якщо покупець не авторизувався, статус буде виглядати, ось так:
Якщо покупець не авторизувався, ви не зможете побачити його дані.
Якщо оплата була успішна – плагін заповнить дані покупця автоматично.
Налаштування Mono Checkout
Для коректної роботи плагіна, потрібно співставити способи доставки, які ви активували в кабінеті Моно та обрати активовані способи оплати. Важливо: якщо ви не активували самовивіз в кабінеті Моно, але маєте самовивіз на сайті, це не означає, що можна лише мати самовивіз на сайті. Це різні речі.
Також активуйте місця виводу кнопки Моно Чекаут: на сторінці товару, в міні-кошику, на сторінці Кошик чи на Сторінці Оформлення замовлення. Якщо у вас кастомна тема, можливо буде потрібно використовувати шорткоди, які є на сторінці налаштувань, або кастомізація вашого сайту чи плагіну.
Вигляд кнопки в магазині

Оплата частинами
Функцію Оплата Частинами потрібно активувати для свого сайту окремо і отримати окремі ключі Store ID та Secret Key.
Оплата Частинами буде працювати лише для покупців, в кого є картка Монобанку та доступний кредитний ліміт на оплату частинами.
Оплата Частинами працюватиме лише якщо покупець введе при оформленні той номер телефону, який у нього привʼязаний до акаунту Монобанку.
Плагін збирає інформацію про замовлення та передає в Монобанк, далі всі підтвердження відбуваються в додатку Моно (на стороні банку).
Налаштування Оплати Частинами
Заповніть поля: Назва, StoreID, Secret Key, та оберіть максимально доступну кількість платежів в чекауті.
Як може виглядати спосіб на сторінці Оформлення
Передоплата + післяплата
Ви можете задати суму передоплати для замовлень з післяплатою на Новій Пошті. Передоплата знімається з картки, як звичайний еквайринг.
При створенні ТТН плагіном UA Shipping Pro сума передоплати автоматично віднімається від грошового переказу за відправлення.
Суму передоплати можна вказати фіксованою сумою.
Холдування
- Холдування платежів по еквайрингу
- Ручна фіналізація замовлень
- Автоматична фіналізація замовлень
- Зміна статусу замовлення після фіналізації (на вибір користувача)
FAQ
Плагіни потребують роботи регулярно, щоб бути сумісними з останніми змінами WordPress, WooCommerce та АРІ з якими працюють.
Саме тому ми працюємо за схемою підписки, де ви оплачуєте лише незначну частину вартості розробки, тестування та підтримки продуктів. Це найбільш справедлива модель на сьогоднішній день.
Повернення протягом 14 днів без зайвих питань
Якщо протягом 14 днів з дня покупки ви бажаєте повернути свої кошти, ми повернемо.
Повернення неможливе на 15й день після покупки і повернення повторних платежів.
Якщо не оплатити підписку, ви втрачаєте оновлення та підтримку. Ми не деактивовуємо жодних функцій в самому плагіні.
Якщо ви не плануєте оновлювати свій сайт в майбутньому, теоретично, все працюватиме.
НЕ вводьте ліцензійний ключ на тестовому сайті. Наша система розпізнає тестові підомени типу staging, test, dev, localhost і т.д.
Якщо виника
- Пріоритетна підтримка по email, віджет чату на сайті, Телеграм (почніть через віджет) та WhatsApp (почніть через віджет) в робочі години.
- Допомога з налаштуванням, якщо інформації в базі знань не достатньо.
- Наш менеджер зможе самостійно визначити конфлікт з іншими плагінами (якщо це перше встановлення).
- Виправлення несумісності з вашою кастомною або не популярною темою.
- Виправлення несумісності з кастомним кодом в functions.php.
- Виправлення несумісності з сторонніми плагінами (окрім випадків, якщо несумісний плагін популярний)
Ці роботи можемо виконати за додаткову оплату.
- Всі плагіни тестуються на останніх версіях WordPress та WooCommerce. Номер перевіреної версії ви побачите на сторінці кожного плагіна.
- Всі плагіни тестуються на PHP 8.0+, ранні версії PHP використовувати недоцільно.
- Всі плагіни тестуються на стандартній темі Storefront від Automattic та темі Flatsome. Всі інші теми в 90% випадків будуть працювати як очікувалося, але ми не взмозі перевірити все. Якщо є несумісність з популярною темою, ми спробуємо її впровадити за наш рахунок.
- Всі плагіни тестуються самі по собі та у звʼязці з іншими плагінами Morkva. Цілком можливо, що з певними не популярними плагінами або кастомним кодом з вашого файлу functions.php буде конфлікт. Такі вправлення не входять в підтримку плагіна, їх діагностика та виправлення можливі за додаткову оплату як сервіс.
Так, ми зможемо допрацювати функціонал плагіна під ваші індивідуалні потреби.
Волошинов Владислав (перевірений власник) –
Чудове рішення, де 3 в 1: екварінг, оплата частинами і чекаут. Як на мене найкраще рішення на сьогодні з існуючих плагінів. Встановили на два наших сайти. Окрім того становили ще інші плагіни від Моркви. Жодних проблем та нарікань.
Ігор Кіт –
Дякую, Владиславе за відгук!
Дядик Олег (перевірений власник) –
Встановлюється за хвилину. Налаштовується за 2 хвилини. Все працює, як треба. Дякую.
Ігор Кіт –
Дякуємо за відгук!
Віка (перевірений власник) –
В цілому класні плагіни, були моменти з налаштуванням ,але найбільший плюс -це підтримка . Це просто бусічки, я такого давно не бачила … допомогли, все зробили , що просила і дуже швидко . Я дуже раджу цю компанію 🥰🥰🥰І відгук від чистого серця . Дякую вам morkva🫶
Ігор Кіт –
Віко, дуже дякуємо за відгук і тішимось, що вам подобається плагін🧡 Команді підтримки все передали. Подумаємо, щоб переіменувати їх з менеджерів в бусічок 😉
Віка (перевірений власник) –
Випадково поставила 4 зірки , але ви варті 6
Bespaliy Viacheslav (перевірений власник) –
Гарний плагін, швидко розвивається, мені подобається, вже майже готовий щоб перенести його з тестового сайту на робочий, але мені в оплаті частинами не вистачає можливості (кнопок) підтвердження видачі товару (SUCCESS-> ACTIVE) і скасування видачі FAIL-> REJECTED_BY_STORE). Аналог Hold для еквайринга.
Ігор Кіт –
Дякую, Вʼячеславе, за відгук. По Статусам обовʼязково вивчимо питання і спробуємо додати
Коверенко Юрій (перевірений власник) –
Спочатку хотів поставити 4 бали. Але зважаючи на те, що в Україні це чи не єдиний плагін, який підтримує з коробки Woo Subscriptions – рука не піднялась =)
Дякую вам.
З побажань: зробити підтримку повноцінної токенізації на стороні плагіну, щоб користувач в особистому акаунті бачив і міг керувати привʼязаними картками. А також трохи більше налаштувань для різних кейсів, повʼязаних з передплатами, наприклад хоча б “який статус замовлення має бути при успішному рекурентному автоплатежу” – бо по звичайному ручному можна вибрати, а по автопролонгу – чомусь ні, автоматом кидає у “В обробці”. І взагалі, по статусам хотілося б багато налаштувань для різних випадків.
І ще побажання: обовʼязково реалізуйте підтримку рекурентних платежів для LiqPay
Гарного дня!
Ігор Кіт –
Дякую за відвертий відгук. Статуси точно будуть найближчим часом, а з токенізацією ще будемо розбираися.